بانوان، کنشگران و جهادگران حوزه عفاف و حجاب هستند  
کد خبر: 4197157
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
معاون استانداری خراسان‌جنوبی:

بانوان، کنشگران و جهادگران حوزه عفاف و حجاب هستند  

سیدمحمدرضا طالبی با بیان اینکه بانوان، کنشگران و جهادگران حوزه عفاف و حجاب در جامعه هستند، گفت: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است و بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب چنانچه مردم و بانوان نقشه دشمنان را به‌درستی بدانند در رفتار خود تجدید نظر خواهند کرد.

سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی، امروز، ۱۱ بهمن‌ماه در رویداد ایران دخت اظهار کرد: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است و بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب چنانچه مردم و بانوان نقشه دشمنان را به‌درستی بدانند در رفتار خود تجدید نظر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حجاب تنها به اسلام برنمی‌گردد، ادامه داد: موضوع حجاب به قبل از اسلام و میلاد مسیح برمی‌گردد و در تاریخ ثبت شده و به آن به‌عنوان فطرت انسانی و ارزش والا می‌نگریستند.

طالبی با بیان اینکه با پیشرفت علم باید موضوع حجاب هم مترقی می‌شد، اما حاکمان شهوت‌پرست زمان به بانوان به عنوان ابزار و کالا نگاه می‌کردند، افزود: با پیروزی انقلاب و مجاهدت‌های بی‌نظیر امام خمینی(ره) این مشکل مرتفع شد، اما دشمن از همان ابتدا با برنامه‌ریزی، خانواده و بانوان را هدف قرار داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دشمن معتقد است چنانچه اعتقادات مذهبی و دینی در ایران پایه‌ریزی شود کشور استوار و محکم پیش می‌رود و برای کشورهای اروپایی و... مشکلاتی به‌وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه دشمن مباحث بدحجابی، کشف حجاب و... را در دستور کار قرار داده، افزود: در دهه اول انقلاب با شروع جنگ سخت و نیمه سخت و در دهه ۷۰ هم با رسانه‌های موجود و ماهواره با جنگ نرم ورود کرد. مقام معظم رهبری بارها به مباحث شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کردند و لذا در فضای ولنگاری مجازی در حوزه فرهنگی و جنگ نرم دشمن با گوشی و اینترنت به منازل خانواده‌ها ورود کرد و از هیچ کاری برای تغییر سبک زندگی خانواده فروگذار نکرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: جنگ نرم و فرهنگی خزنده و آرام است و خدا را شاکریم در دولت سیزدهم قانون عفاف و حجاب با ایجاد قرارگاه عفاف و حجاب در دستور کار قرار گرفته است، لذا کشف حجاب جرم‌انگاری می‌شود و هر کس خلاف قانون عمل کند مجرم بوده و مجازات می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رأی تک تک مردم رأی به نظام جمهوری است، متذکر شد: مردم خراسان‌جنوبی در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی بالاترین حضور هوشمندانه را دارند و پیش‌بینی می‌شود در دو انتخابات پیش رو هم بیشترین حضور را داشته باشند.

یادآور می‌شود، رویداد ایران‌دخت با هدف توانمندسازی بانوان و دختران بالای ۱۵ سال در عرصه هویت‌سازی حجاب و عفاف اجتماعی و با حضور اساتید برجسته کشوری در دوره دو روزه و با شرکت ۳۰۰ نفر از بانوان علاقه‌مند برگزار شد.

انتهای پیام
captcha